Geen categorie

“Zorgen uit handen nemen bij de ondernemers”

By juni 27, 2018 No Comments

Misschien heb je hem wel eens aan de telefoon gehad of heeft hij je begeleidt bij de managementinformatie van jouw kassasysteem. We hebben het over Maikel van Empel, medewerker Service en Support. Enthousiast en oplossingsgericht gaat hij te werk, maar hoe helpt hij jou precies en waarom vindt hij dit zo ontzettend leuk?

foto van Maikel van Empel

“Het klantcontact vind ik erg leuk, vooral omdat je problemen van de ondernemers kunt oplossen. Een ondernemer heeft zoveel aan z’n hoofd, dan hoeft hij zich in ieder geval niet druk te maken over zijn kassasysteem of andere diensten van NTF. Zo los ik samen met collega’s de vragen en storingen op die binnenkomen bij Service en Support. Daarnaast hou ik me bezig met de voorbereiding van de kassa’s van klanten. Dit betekent dat ik het systeem instel met de juiste informatie van de klant. Men krijgt een uitnodiging om naar ons kantoor te komen. Ik geef een korte training over de kassa. Dan kunnen we direct controleren of zaken goed ingesteld zijn. Zoals de display, bon en zijn de producten goed gespeld. Dit is de basis, daarna ga ik het persoonlijk afstemmen op de wensen van de klant.”

Begeleiden managementinformatie

“Oftewel ik begeleid bij de managementinformatie. We maken een opzet en dan help ik met opstarten. Ik laat het in stappen zien. Bijvoorbeeld de meeste omzet in een dag of welke producten zijn het meest verkocht. Samen maken we het gewenste dashboard. ‘Wat wil je zien en hoe kun je dat het beste weergeven?’, zijn hierbij de achterliggende vragen. Vaak gebeurt dit telefonisch. Dan zitten we beiden achter de laptop en gaan we live door het systeem heen. In het begin is zo’n nieuw systeem natuurlijk wennen.”

Drijfveer

“Ik wil dat de ondernemers geen zorgen hebben betreft de diensten die wij leveren. De zaak eist al zoveel focus. Wat wij bij NTF doen, moet echt een toevoeging zijn en de ondernemers stappen vooruit helpen. Daarom past het klantcontact denk ik ook zo goed bij mij. Als het ware mag ik de schakel zijn tussen de ondernemer en vernieuwing [of uitdaging]. Hierin is het belangrijk dat we er het beste uithalen. Wanneer ik een klant begeleid bij een kassasysteem, wil ik dat diegene er een goed gevoel bij heeft en zich daardoor kan focussen op zijn of haar business. Wat mij denk ik ten diepste drijft is dat ik iets uit handen kan nemen van de ondernemer, zodat de ondernemer zich kan focussen op andere taken.”

Wil je graag begeleiding van Maikel bij e-manage? Of heb je andere vragen? Bel 0345 639 100

F
F
641 people follow nexttofood