Bedrag terugstorten

Het kan een keer voorkomen dat je een bedrag wilt terugstorten aan jouw gast. Dit kan eenvoudig via e-food. 

Zo stort je een bedrag terug

Om een terugboeking te verzorgen via e-food zoek je de order op, via het financiële menu, en vervolgens terugboekingen.

Je kunt zelf het terug te storten bedrag ingeven. De opmerking die je kunt toevoegen wordt getoond bij de terugstorting van de gast, en is terug te vinden voor je eigen administratie.

Een terugboeking die is gedaan, wordt direct verwerkt via de betaalprovider. De volgende werkdag kan de gast dit verwachten op de rekening.

Terugboekingen kunnen enkel verwerkt worden in dezelfde week na plaatsing van de order (van maandag t/m zondag) – voordat de afrekening van NTF plaatsvindt.

Terugboekingen

Kunnen wij je nog ergens mee helpen?

Neem dan met ons contact op: 0345 – 639 100. Je kunt ook het formulier ''bel mij terug'' hieronder invullen, dan bellen wij terug!
Contact