Doorgaan met bezorgen

Heropening horeca, hoe zit het met de bezorging?

De terrassen zijn eindelijk weer geopend, is er dan nog wel behoefte aan eten bestellen? Het antwoord hierop is, ja. Het bestellen van eten is voor velen een gewoonte geworden en de horeca zal hiervan blijven meegenieten. De favoriete lokale horecazaken zijn bijna allemaal begonnen met bezorgen en de gasten zijn hieraan gewend geraakt.

Waarom is er nog behoefte?

Er zijn nog steeds ontzettend veel mensen die toch liever thuisblijven in deze tijd. Het fysiek dineren in de restaurants is nog steeds niet mogelijk. De favoriete maaltijden worden nog steeds tot aan de deur geleverd. Gasten die vroeger hun eten fysiek in hun favoriete horecazaak moesten ophalen kunnen dat nu gewoon laten afleveren. Het zou zonde zijn om deze kans te laten gaan voor alle horecaondernemers.

Terrassen open en bezorgen, hoe?

Tegelijkertijd de horeca op locatie verzorgen én bezorgen? Is dat wel mogelijk? Het antwoord is simpel, met een goede planning en wat slimme tools is het mogelijk. Door middel van een goede georganiseerde zaak kun je professionaliseren op alle gebieden.

Praktisch het gehele proces qua bestelling, planning en aansturing kan geautomatiseerd worden. Door middel van e-food heb je een mooie gepersonaliseerde bestelsite voor jouw gasten. Op een drukke dag kijkt niemand er naar uit om zich bezig te houden met de bezorgers aansturen. Om zo snel en efficiënt mogelijk te werk te gaan wordt er e-delivery gebruikt. Dit besturingssysteem geeft inzicht in alle bezorgbestellingen. Dat brengt rust in de tent!

Ook weten hoe in uw situatie de bezorgbestellingen geautomatiseerd kunnen worden? Laat uw gegevens achter in het formulier "bel mijn terug'' en wij bellen u terug!

Bel mij terug