Nieuws

Servicebericht: updates in onze software

Bij NTF ontwikkelen we onze oplossingen zelf. Dit doen we bewust, omdat wij graag op basis van uw wensen de software bouwen. Zodat onze oplossingen zo goed mogelijk aansluiten op uw dagelijkse werk.

In deze blog vertellen wij u graag waar wij afgelopen maand aan hebben gewerkt.

ntf-nieuwe-e-food-bestelwebsite

Doorgevoerde veranderingen maart

We hebben de afgelopen weken 126 dingen in onze software veranderd. Dit zijn kleine veranderingen, die allemaal bijdragen aan het gebruiksgemak wat u ervaart. Een aantal handige wijzigingen die wij hebben aangepast naar aanleiding van onze testresultaten en uw wensen:

  • E-food op mobiel: het gebruiksgemak voor uw gasten die online bestellen via een telefoon is verhoogd. Onder meer door het makkelijker kunnen selecteren van bijgerechten, het automatisch dimmen van de achtergrond en het uitlijnen van bepaalde teksten.
  • Mijn.ntf.nl: wij hebben een aantal rapporten aangepast. Zodat u sneller kunt filteren bijvoorbeeld. En bij het maken van een “omzet per uur” grafiek worden nu nog enkel de uren dat u geopend was meegenomen.
  • Planning & Control: bij medewerkers die vergeten zijn uit te klokken, zal er nu een melding verschijnen. Ook het toevoegen van een tweede dienst is nu verbeterd.
  • Algemeen: daarnaast zijn er diverse technische veranderingen gemaakt om te zorgen dat assortimenten nog sneller openen en zodat u kunt blijven vertrouwen op onze software; ook met de enorme toename aan e-food webshops die wij momenteel doormaken.

Maar we zijn nooit uitontwikkeld!

Technologie staat niet stil. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze software. Uw input is hierbij zeer waardevol. Wij bedanken u dan ook voor het doorgeven van tips en wensen.

Neem contact op