Geen categorie

Laat je bedrijf vliegen!

By januari 4, 2018 No Comments

Laat je bedrijf vliegen!

‘Vliegen’ met je horecaonderneming doe je niet even uit de losse pols.

Van je droom of je hobby je werk maken is mooi, maar kan er ook voor zorgen dat je de zakelijke kant van je bedrijf niet altijd even scherp kunt zien. Of zelfs maar wílt zien.

Daarmee doe je je gasten en klanten tekort. Net als je medewerkers. En uiteindelijk: jezelf. Nee, dat hou je niet lang vol. Ja, charme, gastvrijheid, lekker en zelfs heerlijk zijn veel waard. Toch kom je hiermee niet ver genoeg in onze huidige ‘interessante tijden’.

Je moet al zo veel… En greep krijgen en houden op de feiten en de cijfers hoort daar absoluut bij. Weten wat en hoeveel je verkoopt. Wat je daarvoor tegen welke prijs inkoopt. Wie er wanneer voor je werken. Wat je (vele) overige kosten zijn… Om zo je kostprijzen te kennen en je marges.

Een grote stap vooruit kan het ontwikkelen van een nieuw verkoopkanaal zijn, via een eigen bestelapp of -site. Zo kun je je naamsbekendheid omhoogstuwen.

Dichterbij je gasten komen. Nieuwe omzet genereren via verschillende groepen thuis-gasten. Mensen die thuis gemiddeld meer blijken te bestellen en die vaker terugkomen. Dankzij de snelheid, het gemak en de magneet van je smakelijk en uitnodigend, professioneel en hoogwaardig ogende internet bestelmanier.

De kracht benutten van systematisch werken. Sprongen vooruit maken door praktisch en begrijpelijk te automatiseren. Werken met de jou ter beschikking staande informatie op zo’n manier dat alle betrokkenen ervan profiteren. Modulair en stapsgewijs. In het verlengde van je reeds ontwikkelde professionele kwaliteiten en je ambities!

Wij doen dit bij NTF stap voor stap echt samen met klanten. Dit maakt het tot een investering in een waardevol en duurzaam groeiproces.

Daarbij versterken wij ons team vaak nog met horeca-strateeg en Planning & Control expert Nick van Zetten. Nick: “De bedrijven waarmee wij samenwerken zijn vaak niet eens ziek, maar kunnen nog wel stukken en stukken beter worden. Door lagere kosten, hogere opbrengsten, proces- en tijdwinst maken we met elkaar ruimte voor forse rendementssprongen. Die variëren van 4-7%, met uitschieters tot wel 17%.”

Ps. Op de Horecava in Amsterdam, op 8 t/m 11 januari aanstaande, vind je ons op stand 01.310.

Misschien zie ik je daar. Zou ik erg leuk vinden!

We hebben veel te vertellen.

Leon Besselink, oprichter en managing director NTF | Next To Food

F
F
641 people follow nexttofood