Bezorgen & online bestellen

Selfservice: bestelzuilen voor meer omzet

Een deel van de drukte opvangen, minder personeelskosten én meer omzet. Klinkt dit als muziek in je oren? Dan is een bestelzuil een slimme investering. E-kiosk de een mooi vormgegeven, slimme bestelzuil van NTF.

ntf bestelzuil bij lekkerrr amersfoort met bestickering

De gast bestelt zelf

Gasten kunnen bij de bestelzuil zelf hun bestelling ingeven. Een duidelijk menu, met mooie foto’s én hoogwaardige video’s afgestemd op het eetmoment maakt het bestellen een feestje. De betaling verloopt ook via de digitale zuil, via een pinterminal. De gast krijgt een bon met een nummer, en de bestelling rolt automatisch uit de bonnenprinter. Ideaal bij drukte, waarbij de medewerkers zich kunnen richten op de productie en gasten in plaats van het opnemen van bestellingen.

“E-kiosk levert ons 20% meer omzet op”

Voor Taco Y Mas bleek het werken met bestelzuilen ook een slimme investering. Taco Y Mas is een fresh fast food formule. Eigenaar Ton vertelt over zijn ervaring met de twee bestelzuilen die hij in zijn zaak heeft staan: “E-kiosk doet automatisch aan upselling. Op het scherm van de zuil komen de lekkerste foto’s voorbij. Na een bestelling van bijvoorbeeld een taco, burger of patat, stelt de e-kiosk extra bijgerechten voor. Op de zuil adviseert een menu, in plaats van één los gerecht. Zo levert de e-kiosk ons 20 procent meer omzet op, alleen al aan upselling.”

Meer ervaringen van klanten

Professioneel begeleid

We kunnen ons voorstellen dat je heel nieuwsgierig bent en graag aan de slag wilt. Natuurlijk hoef je dit niet alleen te doen en begeleiden we het hele proces. We helpen onder andere met de bestelomgeving, het invullen van je assortiment maar uiteraard ook de videocontent en productafbeeldingen.

Neem gelijk contact met ons op, we vertellen je graag meer!

Neem contact op