Skip to main content
Bezorgen & online bestellen

Bedrag terugstorten

By december 28, 2020No Comments

Het kan een keer voorkomen dat u een bedrag wilt terugstorten aan uw gast. Dit kan eenvoudig via e-food.

ntf-nieuwe-e-food-bestelwebsite

Zo stort u een bedrag terug

Om een terugboeking te verzorgen via e-food zoekt u de order op, via het financiƫle menu, en vervolgens terugboekingen.

U kunt zelf het terug te storten bedrag ingeven. De opmerking die u kunt toevoegen wordt getoond bij de terugstorting van de gast, en is terug te vinden voor uw eigen administratie.

Een terugboeking die is gedaan, wordt direct verwerkt via de betaalprovider. De volgende werkdag kan de gast dit verwachten op de rekening.

Terugboekingen kunnen enkel verwerkt worden in dezelfde week na plaatsing van de order (van maandag t/m zondag) – voordat de afrekening van NTF plaatsvindt.

Kunnen wij u nog ergens mee helpen?

Neem dan met ons contact op: 0345 – 639 100. U kunt ook het formulier hieronder invullen, dan bellen wij terug!

Neem contact op