Bezorgen & online bestellen

Wat is jouw plan voor 2019?

By januari 9, 2019 No Comments

We zijn net een week in 2019. En, hoe is het met jouw goede voornemens? Ben je er al aan begonnen of heb je er nog niet echt over nagedacht? Wij zijn de afgelopen weken druk bezig geweest met ons plan voor 2019. Wat is het plan van NTF en wat heb jij eraan?

Nieuwe huisstijl Horecava

De Horecava is deze week gestart, een grote horeca vakbeurs met 67.000 bezoekers en exposanten. Wij zijn aanwezig op 7 t/m 10 januari. Hier zullen wij onze nieuwe merkstijl introduceren. In deze huisstijl komen onze drie kernwaarden terugkomen, namelijk:

  1. Samenwerken: we streven naar lange termijn samenwerkingen waarbij we geen grenzen kennen als het gaat om klanttevredenheid. We werken in een team met gemotiveerde en vakkundige horeca- en IT-professionals. We doen het echt samen.
  2. Innoveren: in bijna 20 jaar tijd zijn we uitgegroeid tot dé automatiseringspartner voor de horeca. Dankzij continue ontwikkeling en het streven naar innovatie lopen we altijd voor en zijn de op de hoogte van de laatste trends.
  3. Leuk om te gebruiken: onze software is niet alleen handig, maar ook leuk om te gebruiken. Het voelt niet als een verplichting maar als een krachtig hulpmiddel en onmisbare component.

Aanstellen Customer Experience Manager

Voortbordurend op “leuk om te gebruiken”: we vinden het belangrijk dat jij het leuk vindt om met ons samen te werken. We willen graag dat (het begin van) onze samenwerking voelt alsof je in een warm bad terecht komt. Daar krijgen we energie van en daardoor kunnen we blijven doen wat we doen. In 2019 stellen we daarvoor een Customer Experience Manager aan, die ervoor zorgt dat dit ook echt wordt gerealiseerd.

Nieuwe e-kassa

De NTF-kassa hadden we al een poosje, maar we introduceren in 2019 een geheel nieuwe versie. Met het nieuwe, volledig online kassaprogramma kun je zelf bepalen hoe de kassa eruit ziet. We hebben vooral gelet op gebruikersvriendelijkheid. Hiervoor hebben we nauw samengewerkt met een UI (User Interface)-expert. We beginnen met een preview van deze nieuwe software en na de zomer van 2019 zullen we de eerste locaties gaan voorzien van dit nieuwe systeem.

Online assortimentsbeheer

Je assortiment bijhouden was nog nooit zo makkelijk. Via ons online assortimentsbeheer kun jij makkelijk zien wat er in jouw assortiment zit. De voordelen: geen verspilling van eten of drinken, grote tijdswinst en beter inzicht in de cijfers.

Nieuwe verkoopkanalen

Je restaurant (de kassa) is een verkoopkanaal, maar ook online bestellen of een bestelzuil zijn verkoopkanalen. We schreven al eerder blogs over die laatste twee: lees hier de blog over bezorgen en lees hier onze post over bestelzuilen. Maar… er is meer! In 2019 buigen we ons over bestellingen via een tablet. Zo kunnen mensen makkelijk bestellen vanaf hun eigen tafeltje. Scheelt jou tijd en je gasten voelen zich niet onder druk gezet.

Meer focus op innovaties

Er gebeurt zo veel in de IT-sector op het gebied van de horeca, het is lastig bij te houden! We kunnen ons voorstellen dat het voor jou al helemaal veel is om te volgen. Al die innovaties! We gaan proberen om het allemaal wat overzichtelijker en duidelijker te maken. Zo gaan we Service & Support medewerkers coachen en extra opleiden. Vind je onze concepten soms wat lastig voor te stellen? In 2019 gaan we vlogs (video blogs) maken van bestaande gebruikers, ter inspiratie. En we zijn nog zo meer van plan, zoals op beurzen staan en relatie-events bijwonen. Te veel leuks, wij hebben er zin in! Jij ook?

Lees Verder