Bezorgen & online bestellenNieuws

NTF’s nieuwe e-food bestelwebsite

By maart 6, 2019 maart 7th, 2019 No Comments

De trends op het gebied van horeca en technologie zijn bijna niet te volgen, zo snel gaat het. Gelukkig komen wij eens in de zoveel tijd samen om de trends en ontwikkelingen te bespreken. En belangrijker: te kijken hoe wij hierop in kunnen spelen. Zo analyseerden we veel ontwikkelingen omtrent online bestellen. Daarom introduceren we met trots: de vernieuwde stijl e-food bestelwebsite.

ntf-nieuwe-e-food-bestelwebsite

Waarom een nieuwe stijl voor onze e-food bestelwebsite?

Waarom was deze ontwikkeling nodig? We vinden het belangrijk om jou up-to-date producten aan te bieden. Afgelopen jaar hebben we de bestelzuil ontwikkeld en recentelijk introduceerden we de nieuwe manier van assortimentsbeheer. Waarom nu bezorgen? Het aantal mensen dat online eten bestelt blijft maar groeien. Naast de bestaande etenbestelsite van Thuisbezorgd kwamen er ook nieuwe bezorgwebsites als Foodora en Uber Eats, met uitstekende service en veel opties. Zeker iets om op in te spelen als horecabedrijf. Om mee te gaan met de tijd, het volgen van de trends en het kunnen onderscheiden van de grote eten bestelsites zoals Thuisbezorgd, was een nieuwe versie van de e-food bestelwebsite een logische volgende stap.

 

De voordelen van de nieuwe e-food bestelwebsite

 

Je weet nu waarom we de e-food bestelwebsite onder handen namen, maar wat hebben we eigenlijk precies gedaan? Wat zijn de voordelen van deze innovatie en wat heb jij hieraan?

  • Mogelijkheden voor bijverkoop: we hebben de module heel modern gemaakt en met veel ingebouwde mogelijkheden voor de bijverkoop. We hebben bij de bestelzuilen fors hogere bestedingen gezien, doordat er automatisch meer bijverkoop wordt toegepast. Deze techniek hebben we nu ook ingebouwd in het nieuwe e-food. Ons doel: het de besteller zo makkelijk mogelijk maken. Denk bijvoorbeeld aan filteren op allergenen of in de toekomst zelfs voedingswaarden.
  • Keuze voor levermethode: voor locaties die bezorgen is het nu mogelijk om te starten met een keuze voor levermethode. Het verschil zit hem dan in het assortiment. Afhankelijk van de keuze wordt het juiste assortiment getoond, bijvoorbeeld een afhaalassortiment of een bezorgassortiment. Waarom dit handig is? Dat lees je in ons blogartikel over prijsdifferentiatie.
  • Mobielvriendelijker: door de groeiende behoefte aan mobielvriendelijke websites, mocht dit aspect niet ontbreken in onze nieuwe e-food. We hebben hier veel aandacht aan besteed.
  • Aandacht voor SEO: wist je dat er vorig jaar een record was in het aantal online bestellingen van “organische” bezoekers? Met andere woorden: steeds meer mensen vinden jouw bestelwebsite via Google. De meeste e-food bestelsites werden al erg goed gevonden door Google. In het nieuwe e-food hebben we slimme SEO-technieken toegepast, waardoor we jouw vindbaarheid nog meer vergroten.

Maar we zijn nooit uitontwikkeld!

Technologie staat niet stil. We zijn nog maar bezig met het testen van de nieuwe e-food bestelwebsite, of er zijn al nieuwe trends. Zo hebben we er over nagedacht om de website te integreren met Google voice search. Hoe cool is klinkt dit: online bestellingen die iemand heeft besteld via de Google speakers binnenkrijgen!

Wil jij de nieuwe e-food bestelsite testen?

Vorige week begonnen we met de eerste tests. In maart gaan we nog meer tests uitvoeren en uiteindelijk willen we uitrollen naar zoveel mogelijk locaties. Lijkt die nieuwe e-foods omgeving jou wel wat en wil je hem uitproberen? Meld je dan aan via onderstaande button! Heb je nog vragen of opmerkingen? Dan mag je ons nog altijd vrijblijvend een mailtje sturen.

Neem contact op